• Sigur, ușor, rapid
  • Garanția banilor înapoi în 30 zile
  • Produse pentru mai bine de 35.000 de dispozitive diferite!

Întrebări? Va rog sa ne contactati!

Întrebări frecvente

Suntem bucuroși să vă ajutăm!

Cine îți va livra comanda depinde de țara și orașul tău de rezidență. DustDeal.ro face mereu efortul de a folosi serviciul poștal pentru livrare. În multe cazuri nu trebuie să fii acasă pentru a ți se livra comanda. În unele cazuri se folosește un curier.

În general, o comandă cu articole multiple va fi livrată ca un singur colet. Totuși, se poate întâmpla ca DustDeal.ro să fie obligat să trimită articolele din locuri diferite. În acest caz, vei primi mai multe colete.

Când comanda ta nu încape în cutia ta poștală, te va conctacta curierul. Dacă nu se întâmplă nici aceasta, atunci trebuie să contactezi tu curierul pentru a stabili o întâlnire de livrare.

Din păcate, noi nu putem oferi acest serviciu.

Dacă menționezi aceasta în timpul procesului de comandă, atunci este posibil. Însă, dacă comanda ta este deja în procesul de transport, atunci nu mai este posibil să modifici adresa. Dacă ai comandat la o adresă greșită, este necesar să contactezi oficiul nostru de suport cât mai curând posibil.

Da, poți avea o comandă livrată la adresa unei căsuțe poștale.

După ce consulți oficiul de suport, poți returna articolul greșit. Evident, îți vom rambursa costurile de returnare în întregime. Și, desigur, vei fi asistat pentru a obține articolul corect cât mai curând posibil.

De regulă, durează câteva ore până când se activează un cod de urmărire. Dacă nu se întâmplă aceasta, poți contacta oficiul nostru de ajutor.

Coletele sunt prevăzute de regulă cu un cod unic, ce poate fi urmărit. Când transportul tău are un cod de urmărire, acesta va fi adăugat în istoricul comenzilor tale din contul tău după ce a fost recepționat de serviciul poștal. Apoi vei putea urmări coletul în timpul procesului de transport.

Serviciul poștal livrează coletele mici direct în căsuța ta poștală. De regulă, nu trebuie să fii acasă pentru livrare.

Articolele mai mari nu pot fi livrate în căsuța ta poștală. Poștașul de regulă va suna la ușa ta pentru a-ți înmâna coletul.

Nu, DustDeal.ro, va trimite articole direct din stoc.

În medie, comenzile sunt livrate în decurs de o săptămână de la plasarea comenzii.

DustDeal.ro face mereu efortul de a trimite comenzile prin seviciul poștal. Când o comandă este trimisă ca un colet, poștașul va suna la ușă. Dacă nu poți fi contactat, ești rugat să stabilești o nouă întâlnire de livrare.

Comanda ta este finalizată când apești pe 'comandă' după alegerea detaliilor de plată.

Pasul 1:
Selectează un articol ales pe sait și apasă pe butonul 'Comandă acum'.
Pasul 2:
Continuă să navighezi după alte articole pe sait dacă vrei să mai comanzi ceva.
Pasul 3:
În meniu, alege 'coș de cumpărături' pentru a vedea articolele pe care le-ai selectat.
Poți folosi butonul 'continuă cumpărăturile' pentru a reveni în sait dacă dorești să adaugi alte articole în coșul tău de cumpărături. Poți folosi butonul 'comandă' pentru a începe procesul de comandă.
Pasul 4:
Completează detaliile despre tine dacă este prima dată când comanzi prin DustDeal.ro. Dacă ești deja client, te poți logare cu contul tău personal. După logare, este posibil să modifici și să revizuiești datele facturii tale și detaliile de livrare.
Pasul 5:
Verifică detaliile completate și alege metoda de plată.
Pasul 6:
Când totul este completat și accepți termenii generali, poți plasa comanda folosind butonul 'comandă'.
Pasul 7:
Acum vei ajunge în pagina de tranzacționare a sistemului de plată. După ce s-a finalizat plata, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii tale.

O comandă ce a fost deja plasată poate fi modificată doar în aceeași zi. Dacă dorești să o modifici oricând mai târziu, e posibil ca ea să fi fost deja expediată. În acest caz poți contacta biroul de suport. Acesta te va ajuta.

Dacă te loghezi în 'Contul meu', poți revizui întreaga istorie a comenzilor acolo.

Starea stocului este indicată pentru fiecare articol. Însă, atenție, în stoc nu înseamnă neapărat că s-ar afla în stoc într-o locație din apropierea ta. Astfel, este posibil ca o comandă să ia câteva zile. Pentru mai multe informații poți verifica expediere .

În medie, comenile sunt livrate în decurs de o săptămână de la plasarea comenzii. În unele cazuri poate dura puțin mai mult.

Dacă ai primit un cod de urmărire, poți verifica tu însuți unde este coletul. Dacă nu ai primit codul de urmărire, atunci nu poți urmări coletul. În acest caz, este mai bine să contactezi biroul de suport. Ei îți pot oferi mai multe informații.

Se poate întâmpla ca nu toate articolele să fie expediate într-un singur colet. Aceasta depinde de locația furnizorului. Dar articolul rămas va sosi în câteva zile.

DustDeal.ro lucrează împreună cu o varietate mare de furnizori de sisteme de plată. Aceste organizații caută să mențină standarde înalte de siguranță cu scopul ca procesul tău de plată să fie cât mai sigur posibil.

Dacă urmezi pagina următoare https://www.dustdeal.ro/redeem, poți să-ți folosești codul de reducere. După aceasta, când plasezi articole în coșul tău de cumpărături, reducerea va fi dedusă automat.

Dacă urmezi pagina următoare https://www.dustdeal.ro/redeem, poți să-ți folosești codul de reducere de pe cardul promoțional. După aceasta, când plasezi articole în coșul tău de cumpărături, reducerea va fi dedusă automat.

Da, poți să-ți valorifici cardul de cumpărături la magazinele online de la BatteryUpgrade, Dustdeal și LightUpgrade.

DustDeal.ro oferă diferite metode de plată. Poți vedea ce opțiuni sunt valabile pentru tine în procesul de achiziție și pe pagina următoare: https://www.dustdeal.ro/payment.php

Din păcate, nu este posibil să plătești prin cec.

DustDeal.ro lucrează împreună cu o varietate mare de furnizori de sisteme de plată. Aceste organizații caută să mențină standarde înalte de siguranță cu scopul ca procesul tău de plată să fie cât mai sigur posibil. DustDeal.ro nu salvează niciodată detalii sensibile de plată precum numerele cărții de credit sau coduri pin.

Dacă ai un card Visa, American Express sau Mastercard, poți plăti imediat prin mediul de plată securizată Adyen.

Sfat: Băncile și furnizorii de carduri sunt foarte riguroși, iar tu trebuie să folosești numele exact (inclusiv titlul) de pe card, cu acuratețe de 100%. Te rugăm să verifici data de expirare (lună și an) și numărul CVV2. Desigur, numărul cardului însuși este de asemenea crucial.

Ai experimentat probleme cu plata, uneori cu mesaje neclare sau fără eroare? Atunci urmează aceste sfaturi sau cere ajutor la oficiul de suport. Uneori, clienții experimentează probleme deoarece cardul lor nu a fost încă activat sau a fost blocat. În asemenea cazuri, este util să-ți contactezi banca sau furnizorul de card pentru ajutor.

PayPal este o metodă de plată online ce poate fi folosită în aproape orice țară din lume. PayPal are mai multe metode de plată pe care le găsești în contul tău PayPal, precum carduri de credit sau conturi bancare.

iDeal este un sistem de bănci olandeze care cooperează, ce îți oferă posibilitatea să faci plăți online. Posezi un cont bancar online de la una dintre următoarele bănci: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers sau Knab? Atunci îți poți utiliza datele personale de la aceste bănci pentru a plăti prin intermediul sistemului lor iDeal. Plata va ajunge imediat la DustDeal.ro.

Da, este posibil și aceasta, iar pentru mai multe informații despre transferul bancar accesează pagina de plată.

Poți găsi datele financiare pe pagina de contact

Poți descărca factura ta după expediere în al tău cont client.

Îți vom returna banii în decurs de 14 zile de la primirea articolului returnat. Aceasta este conform legilor privind cumpărăturile online în Europa.

După renunțarea la comanda ta, îți vei primi banii cât mai curând posibil. După renunțare, poate lua maximum 14 zile.

Dacă nu plătești comanda imediat, poți fi înștiințat de câteva ori ca să plătești. Dacă nu răspunzi, comanda va fi eventual anulată (prin DustDeal.ro).

Când mai ai bani în bilanțul tău contabil, aceștia vor fi folosiți în procesul de plată al unei comenzi. Suma care se află în bilanțul tău contabil va fi dedusă din suma de plată.

Dacă accesezi pagina următoare https://www.dustdeal.ro/redeem, îți poți valorifica codul de reducere de pe cardul tău promoțional. După aceasta, când plasezi un articol în coșul tău de cumpărături, reducerea va fi dedusă automat.

În acest caz folosești probabil un card Verified by Visa sau Mastercard SecureCode. Aceste carduri necesită o pagină de verificare externă încărcată de Visa sau Mastercard. Se poate întâmpla ca această pagină să fie blocată de firewall-ul tău sau de vreun blocator de pop-up-uri. Acestea ar trebui oprite în navigatorul tău. Dacă ai mai multe întrebări despre acestea, te rugăm să ne contactezi.

Aceasta activează un cod de securitate de la furnizorul cardului tău de credit. Depinzând de furnizorul tău, acesta se numește Verified by VISA sau MasterCard SecureCode. Poți alege să activezi codul sau să sari peste activare, apăsând 'nu activa'.

Atunci când primești un mesaj de eroare în timpul procedurii de plată, verifică mereu dacă ai completat întâi toate detaliile corect. În cazul în care tot nu funcționează, atunci contactează biroul nostru de ajutor prin e-mail. Menționează informațiile exacte care au determinat mesajul de eroare. E de preferat să adaugi și o captură de ecran.

DustDeal.ro oferă întotdeauna garanția producătorului. Garanția minimă la toate articolele este de 12 luni.

Un plan de garanție poate fi solicitat prin biroul de asistență. Cel mai bine este să trimiți biroului un e-mail. Poți găsi adresa de e-mail la pagina de contact

DustDeal.ro este responsabil pentru costurile de transport, atunci când faci uz de planul de garanție.

Atunci când cumperi un articol de pe Internet, ai dreptul la o perioadă de probă. Perioada de probă este un interval de timp în care te poți gândi și decide dacă articolul respectiv îți satisface dorințele. În cazul în care articolul nu este corespunzător, îl poți returna fără a indica motivele. Acest lucru este, de asemenea, cunoscut sub numele de drept de retragere sau drept de revocare. Perioada de probă este de 30 zile de la primirea articolului. Cu toate acestea, perioada de probă, nu este o perioadă de testare a produsului. În cazul în care utilizezi articolul, astfel încât să nu mai poată fi vândut, perioada de probă este nulă.

Perioada de probă este de 30 zile de la primirea articolului.

Factura comenzii este, de asemenea, certificatul de garanție al articolului. Dacă dorești să faci uz de garanție, vei avea nevoie de o copie a facturii. Poți găsi factura în 'Contul Meu'.

În perioada de probă (30 zile de la primirea articolului), poți returna produsul fără a indica motivele. În afara perioadei de probă poți discuta cu noi despre returnarea acestuia sau, de exemplu, atunci când articolul s-a deteriorat în timpul perioadei de garanție.

Te rugăm să contactezi biroul de asistență. Acesta îți va da instrucțiunile corecte, astfel încât să poți returna articolul.

În perioada de probă (30 zile de la primirea articolului) poți returna produsul gratuit, fără a preciza motivele.

DustDeal.ro nu percepe taxă suplimentară atunci când returnezi un articol. Totuși, trimiterea înapoi a produsului către DustDeal.ro este pe propria ta cheltuială. Dar, după ce ai solicitat o rambursare, DustDeal.ro îți va returna întreaga sumă, deci inclusiv toate costurile de transport plătite.

În termen de 30 zile suma de achiziție îți va fi depusă din nou cont.

Poți returna unul sau mai multe articole. Nu trebuie să fie returnată neapărat întreaga comandă.

Există mai multe metode pentru a găsi un articol pe sait. Poți naviga cu numele dispozitivului. Poți face asta în două moduri: folosind 'bara de căutare' sau folosind 'alege dispozitivul'. În continuare, saitul îți va cere tipul de dispozitiv, marca și modelul. Dacă nu știi care sunt acestea, poți găsi de obicei aceste informații pe un autocolant de pe dispozitiv. O altă modalitate de căutare este utilizând produsul original pe care dorești să îl înlocuiești. Fiecare produs are unul sau mai multe coduri care sunt indicate de către producător (vizibil pe produs). Poți căuta acest cod sau 'număr de piesă', folosind bara de căutare.

Poți căuta un dispozitiv (combinație de marcă și model) sau poți utiliza un număr de piesă. Un număr de piesă este un cod unic indicat pe produsul pe care dorești să îl înlocuiești.

Atunci când încerci să te conectezi la contul tău și nu-ți amintești nicicum parola, poți solicita o parolă temporară folosind link-ul afișat sub câmpul de logare.

Atunci când plasezi o comandă pentru prima dată, vei primi prin e-mail o parolă generată automat. DustDeal.ro îți recomandă să modifici această parolă imediat cu o parolă la alegere.

Când completezi toate detaliile în timpul procesului de comandă, va fi creat un cont pentru tine în mod automat.

Informațiile depre client nu sunt partajate cu terțe părți. O excepție este informația partajată cu un prestator de servicii de plată, cu scopul de a facilita o plată online. Informațiile despre client sunt trimise întotdeauna printr-o conexiune securizată SSL.

Prin cont client te poți loga în mediul contului tău propriu. După logare, îți vei vedea imediat toate comenzile.

Prin cont client te poți loga în mediul contului tău propriu. După logare, îți vei vedea imediat toate comenzile. Dacă dai clic pe icoana de sub 'Bill', vei deschide factura corespunzătoare.

Când te loghezi prin cont client poți folosi butonul 'Schimbă' pentru a ajusta informațiile tale personale.

Când te loghezi prin cont client poți folosi butonul 'Schimbă' pentru a-ți ajusta parola.

DustDeal.ro caută să furnizeze întotdeauna informații cu mare grijă. Cu toate acestea, se poate întâmpla să observi o eroare pe sait. DustDeal.ro dorește să-și îmbunătățească serviciile, motiv pentru care poți oferi întotdeauna comentarii sau sugestii prin intermediul pagina de contact.

Atunci când posezi comenzi cu TVA în valoare mai mare de 350 €, poți comanda folosind pagina de afaceri. Pentru mai multe informații cu privire la avantajele unui cont de afaceri te îndrumăm să consulți pagina noastră de afaceri.

Poți trimite un e-mail la adresa de e-mail business@DustDeal.ro pentru a solicita un cont. Managerul contului de afaceri te va contacta în cel mai scurt timp posibil.

Toți clienții noștri de afaceri se bucură de servicii personalizate excelente din partea angajaților de afaceri. În plus, vei primi produse de calitate la prețuri competitive.

În calitate de client de afaceri, ești foarte important pentru noi. Te vei bucura de un birou de asistență personal, care va răspunde la întrebările tale rapid și cu acuratețe. În plus, vei primi o ofertă competitivă pentru fiecare comandă, furnizată tocmai pentru situația ta.

Dacă este pentru prima dată când contactezi afacerile de la BatteryUpgrade, cel mai bine este să utilizezi următoarea adresă de e-mail: business@DustDeal.ro.

Ai posibilitatea să trimiți cererea pentru ofertă la adresa de e-mail: business@DustDeal.ro. Managerul contului de afaceri îți va prezenta o ofertă cât mai curând posibil.

Poți trimite comanda ta prin e-mail la business@DustDeal.ro. Personalul de afaceri va plasa apoi comanda pentru tine.

DustDeal.ro oferă diverse metode de plată. Poți afla care dintre opțiuni sunt disponibile pentru tine în procesul de verificare și la pagina următoare: https://www.dustdeal.ro/payment.php.

DustDeal.ro este parte a companiei BraunOni B.V.. DustDeal.ro este înregistrată la Camera de Comerț olandeză sub numărul 08129450. Dacă ai întrebări la care nu ai găsit un răspuns pe această pagină, ne poți contacta prin intermediul pagina de contact.

O altă modalitate de a menține prețurile noastre reduse este prin optimizarea proceselor noastre de afaceri. În loc de a avea personal disponibil 24/7 pentru a răspunde la telefon pentru baza noastră de clienți la nivel mondial, DustDeal.ro oferă servicii de înaltă calitate prin biroul nostru de asistență prin e-mail. În acest fel, DustDeal.ro poate răspunde, de obicei, în termen de 24 de ore. Acest lucru reduce costurile, care asigură și un preț mai mic al articolelor tale.

Nu găsești obiectul căutat? Încearcă folosind caută

Opinii

ZIMBRAN SORIN MARIAN opinie:
(4/5)
Produs:
pastile parfumate ocean (5 pcs)
General:
OK
Informații despre produs:
OK
Citește opinia altor cumparatori
  • Sigur, ușor, rapid
  • Garanția banilor înapoi în 30 zile
  • Produse pentru mai bine de 35.000 de dispozitive diferite!

Întrebări? Va rog sa ne contactati!