Mai jos se pot citi condițiile generale și termenii BraunOni B.V. DustDeal.ro face parte din BraunOni B.V.Precum este menționat la punctul 1.4 BraunOni B.V. își rezervă dreptul de a modifica oricând termenii și condițiile. Toate celelalte mărci sunt proprietatea deținătorilor acestora.
1. Termeni și condiții generale
1.1 În acest document BraunOni înseamnă societatea BraunOni B.V. care este înregistrată la KvK (Dutch Trade organization) în Enschede, Olanda cu numarul 08129450000. 1.2 Acești termeni și condiții sunt valabile cu excepția câtorva situații în care se aplică toate efectele legale, unde BraunOni are rol de furnizor de produse. 1.3 BraunOni nu acceptă rezervări pentru comenzi din partea celeilalte părți (în continuare denumit: cumpărător). 1.4 BraunOni își rezervă dreptul de a modifica oricând acești termeni și condiții. Cumpărătorul acceptă că BraunOni are dreptul la aceste modificări și că acești termeni și condiții modificate sunt valabile pentru el. În cazul în care termenii și condițiile se modifică substanțial BraunOni va anunța fiecare utilizator înregistrat despre modificare prin e-mail, și va atașa la email-ul respectiv termenii și condițiile noi.
2. Plata
2.1 Plata se efectuează în avans prin virament bancar, Cardul de credit, iDeal sau Paypal.
3. Prețuri
3.1 La prețuri pot să apară greșeli de redactare. 3.2 Produsele sunt expediate din diferite locații. Acestea pot fi din sau din afara EU. DustDeal.ro taxe TVA bazate pe originea și pe destinația expediției. În cazul în care dorești să cunoști condițiile de expediere a produsului, te rugăm să apelezi la biroul nostru de suport. 3.2.2 DustDeal.ro este un magazin online olandez axat pe consumatori. Dacă tu, ca și companie străină, europeană, ne poți furrniza un nume valid de companie și un număr fiscal, atunci în funcție de originea și destinația transportului se poate aplica o ofertă intracomunitară. În acest caz va fi calculat un TVA de 0% pentru suma achitată. Pentru clienții cu comenzi importante avem un site separat cu reduceri atractive. 3.3 Toate prețurile nu includ alte taxe acolo unde acest termen se aplică. 3.4 Oferta BraunOni nu este una angajantă, în afara cazului când aceasta este menționată în scris. Ofertele depind de disponibilitatea produselor. BraunOni are dreptul de a rezilia înțelegerea.
4. Stoc
4.1 BraunOni nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor. În cazul unui produs inexistent, cumparatorul este anunțat și suma reținută se returnează. 4.2 Expedierea se efectuează după recepționarea contravalorii produsului in contul bancar a BraunOni. Expedierea produsului, dacă este posibil, se efectuează în decurs de 5 zile lucrătoare după recepționarea contravalorii. 4.3 BraunOni este autorizat să onoreze comenzile în operațiuni distincte. Costul suplimentar al acestor livrări separate este suportat de către BraunOni. 4.4 BraunOni va livra produsele prin poșta obișnuită sau prin servicii de curierat, în funcție de destinație și de locul de origine a bunurilor. BraunOni este autorizată să modifice metoda de expediere fără vreo notificare ulterioară, dacă aceasta este în interesul clientului sau al BraunOni. În cazul în care clientul dorește informații privind metoda exactă de expediere, el trebuie să ceară aceste informații prin biroul de suport înaintea confirmării comenzii.
5. Răspundere
5.1 BraunOni nu este răspunzător pentru pagubele survenite la cumpărarea și/sau prin folosirea produselor livrate. 5.2 Timpii menționați la 4.2 sunt orientativi și nu trebuie considerați obligatorii. BraunOni nu este niciodată responsabilă pentru daunele ce rezultă după trecerea acestei perioade de livrare. 5.3 Dacă produsul este livrat cu imperfecțiuni sau livrarea eșuează, clientul are la dispoziție un termen de 90 de zile pentru a informa în scris BraunOni privind asemenea imperfecțiuni.
6. Schimb
6.1 Schimbarea produsului este posibilă numai în cazul în care acesta este returnat la BraunOni în maxim 30 zile de la livrare în starea originală. 6.2 Costurile rezultate din schimbul respectiv (de exemplu: cheltuieli poștale) sunt suportate de către cumparator. 6.3 O specificație/ofertă privind costurile de expediție poate fi obținută de la compania poștală locală. Consumatorul este responsabil cu alegerea companiei poștale potrivite pentru expedierea produsului în conformitate cu legile și reglementările locale.
7. Costuri de expediere
7.1 BraunOni calculează costurile transportului pentru fiecare comandă în parte. Costurile depind de modul de transport. Costurile sunt vizibile în coșul de cumpărare. 7.2 BraunOni își rezervă dreptul de a cere o asigurare pentru expedițiile în afara Uniunii Europene. Cumparatorul are dreptul de a refuza această asigurare în cazul în care anunță în scris BraunOni, ceea ce conduce la anularea tranzacției conform condiților menționate la 10.1. 7.3 Cumparatorul suportă taxele suplimentare de expediere, de exemplu taxele poștale sau taxele vamale.
8. Garanție
8.1 Cumparatorul se obligă ca imediat după livrare să verifice produsele iar în caz că observă lipsuri sau deteriorari, să anunțe BraunOni în scris. În cazul în care cumparatorul nu anunță BraunOni în scris în decurs de 5 zile despre eventualele lipsuri sau deteriorări, deși acestea ar fi putut fi observate prin verificare detaliată, cumparatorul va trebui să accepte produsele în starea în care acestea au ajuns la el, însemnând totodata că drepturile la garanție nu se mai aplică. 8.2 BraunOni se angajează doar la garanția oferită ca furnizor. Aceasta se anulează în caz de folosire necorespunzătoare a produsului. 8.3 Defectele cauzate de folosirea necorespunzătoare nu sunt incluse în garanție.
9. Prejudicii
9.1 BraunOni poate fi trasă la răspundere doar pentru pagubele survenite din operațiuni atribuite mânuirii defectuoase sau neglijente sau care se produc în împrejurări pentru care legea obligă pe BraunOni la acordarea garanției. 9.2 Circumstanțe în care BraunOni nu poate fi trasă la răspundere: greve, lipsă de personal, caz de boală, interdicție de import, export și/sau tranzit, probleme de transport, subantreprenori care nu își îndeplinesc obligațiile, probleme în producție, etc.
10. Revocarea comenzii
10.1 Consumatorul are dreptul să anuleze comanda sa în termen de 30 zile de la primirea produselor. În această perioadă, consumatorul trebuie să informeze BraunOni privind anularea comenzii. După ce BraunOni confirmă primirea cererii de anulare prin intermediul unui număr RMA, clientul trebuie să returneze produsul în 14 zile conform instrucțiunilor furnizate împreună cu numărul RMA. Valoarea achiziției va fi rambursată de către BraunOni în 14 zile de la expedierea produsului returnat. Acest lucru este conform cu legea olandeză a 'Cumpărăturilor la Distanță' așa cum este descris în: 'Wet Koop op Afstand, Burgerlijk Wetboek art. 7:46' 10.2 În cazul cand perioada precizată la punctul 4.2 depășește 2 săptămâni, cumparatorul are dreptul de a revoca comanda fără cheltuieli suplimentare. Cumparatorul însa are obligația de a anunța în scris intenția de revocare. 10.3 Model pentru formularul de retragere
Către BraunOni B.V., Freddy van Riemsdijkweg 6a, 5657 EE Eindhoven, Olanda: Eu/Noi, prin prezenta, vă anunț/anunțăm că retrag/retragem din contractul meu/nostru de vânzare următoarele bunuri. Comandat în / primit în: Numele consumatorului (consumatorilor): Adresa consumatorului (consumatorilor): Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar dacă acest formular este întocmit pe hârtie): Data:
11. Reducere prin promovare
11.1 BraunOni poate schimba politicile privind reducerile prin atragerea altor comenzi. 11.2 Reducerea în baza altor comenzi atrase este garantată după ce respectivele comezi sunt încheiate. Aceasta se operează după plata și expedierea respectivelor comenzi. 11.3 Reducerile oferite pentru viitoarele comezi pot fi anulate în cazul anulării comezilor și a returnării produselor. 11.4 BraunOni își rezervă dreptul de a exclude persoane sau societăți din programul de reduceri prin promovare. 11.5 Un caz special la care se aplică prevederile de la punctele 11.3 și 11.4 este acela în care un număr de referințe pot fi considerate ca parte de informații general cunoscute sau când se utilizează în afara cercului de prieteni.
12. Confidențialitatea și securitatea datelor
12.1 Datele cumpărătorilor nu sunt divulgate unor părți terțe. Excepție fac datele de schimb cu diverse servicii de plată online. 12.2 Datele cumpărătorilor sunt întotdeauna transmise securizat prin SSL.
13. Politica de confidențialitate
Mai multe despre utilizarea cookie-urilor și politica de confidențialitate a DustDeal.ro pot fi găsite la Politică de confidențialitate.
Cu scopul de a face ca site-ul nostru să lucreze corect, utilizăm cookie-uri. Citește politica noastră privind cookie. Dacă utilizezi site-ul nostru, presupunem că o accepți.